Actividad catalán

Diari de Confinament

Hola, em dic Eloy. Tinc 19 anys. Aquesta quarantena l'estic passant amb por. La meva mare va cada matí a treballar i tinc por que agafi el virus, el meu pare a penes apareix per casa i esta tot el dia al bar amb els amics i no em porto molt bé amb ell, ara em toca convvivir amb ell. Tinc un veí que em va donar perquè li guardés vuit quilos de cocaïna. Passaven mesos i mesos i ell no apareixia per cap costat, vaig donar per fet que no tornaria a aparèixer per aqui. Com no sabia que fer amb ella vaig decidir explicarlis als meus amics tot. Un dia em vaig baixar una mica al parc del meu barri per a que la vegin els meus amics, poc a poc s'anava assabentant la gent, venien i em demanaven. Amb la tonteria em vaig fer el mes papu de barri. Jo per desfer-me d'ella els hi anava donant. Després de molt temps algú va trucar a la porta i era el veí. Pràcticament no em queda res i no se que dir-li ara. Tenia una pistola i un ganivet, em va amenaçar perquè la hi donés i finalment li vaig dir que no la tenia i que no sabia res d'ella.





Comentarios

Entradas populares de este blog

Actividad 4.2